Slimme keuze meis. Het is nooit verkeerd om voor jezelf te kiezen.
Zorg goed voor jezelf en ik hoop je snel weer te 'zien'. :)
Kusje.
Heel begrijpelijk hoor. We spreken elkaar weer en succes met alles... liefs
heel verstandig meid, als je er zo mee bezig bent dan wil het misschien ook niet. (net als bij mij) ga idd lekker een weekendje weg succes meid!
Het is ook zeer verslavend! Succes meid en we horen snel van je!
Heey heey, ik zal je missen ;-)
Ik heb het ook al zo vaak gezegd maar mis mijn bbvriendinnetjes dan te erg!Dikke kus en tot snel
Groot gelijk meisje! Geniet maar van je rust! Even afleiding. Als je hierdoor alleen maar gefrustreert raakt als het nog niet gelukt is, dan moet je inderdaad even voor jezelf kiezen!! Wellicht zie ik je weer hier als je in blijde verwachting bent!!
Liefs suus
We zullen je de komende weken missen meid! Maar ik begrijp al te goed wat je bedoelt hoor! Ik probeer er ook minder mee bezig te zijn. Dat is soms wel moeilijk maar het mag niet gaan overheersen hè. Veel succes deze ronde en hoop echt voor je dat het snel raak is! Ik duim iig voor je! xxx
reacties (0)